mandag 29. juni 2009

Slektstreff:D

Hei:)


Vet det har vært dårlig med blogginga i det siste, men grunnen er heldigvis enkel: Har ikke haft noe og blogget om. Kjipt, men sant.




I helga var jeg og fammen på slektstreff på Sunnmøre, og dere skal få se litt av treffet i bilder









Her er flesteparten av folkene som var der, dette er under middagen: )




Guro og jeg, sikkert 10 år siden sist vi så hverandre sist, rå koselig var det :D







Noen av slekta, disse er fra østlandet. (Sjekk alle som vil være med på bildet'a)











Bestemor Kety, og hennes søster, Alice:)










Jeg, Kristine og Dag-Helge. Sjekk de tøffe solbrillene da :D skal starte min egen samling med kuule solbriller nå. Lurt? Ikke sant ?:)
Det var det for denne gang. Vet det ikke er så mange bilder, men det ble så mange usaklige bilder. Gleder meg alerde til 2 år, for da blir det slektstreff igjen:D
Har dere vært/skal på slektstreff?
Hvordan var det/gleder du deg ?
------------------------
Idag har jeg vært på stranda å sola meg litt, men det ble fort aalt for varmt så jeg gikk hjem. Lure meg hadde da selvfølgelig ikke med sko, så jeg måtte gå barbeint hjem på glovarm asfalt. Luurt, nå har jeg vannblemmer under føttene så jeg ikke greier å gå på hælene. Ser ut som er ku på to føtter her jeg går. Surt!
Har dere vært på stranda i senere tid ?
Har du fått farge på kroppen ?
Rosa eller brun ? (Jeg er stort sett rosa:))
-----------------------
Er det noen som leser bloggen min ?
Kan dere skrive en komentar om at dere leser bloggen min ?
Gidder liksom ikke å gjøre så mye mer enn å skrive kjedelige innlegg om det ikke er noen som leser.
Om noen leser, kanskje jeg kan ordne en konkurranse ? : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar