tirsdag 2. juni 2009

Hva med å si fra litt tidligere ?:)

Hei:)

Kommer på skolen og aner fred og ingen fare, lærerne tar opprop også begynner ene læreren 
"Ja, kl 12.10 begynner vi med framføring av musikk-prosjektet deres." 
Fint, ingen i klassen har begynt og 9.trinn har alle dataene på grunn av tentamen, jess da. 
Siden ingen hadde begynt så måtte vi bare forte oss å finne en artist å skrive litt om. 
Madonna, hun har vi fått ark av fra læreren der det står litt.
 Argh ass! 
Vi var første gruppe til å fremføre, brukte vel 5 min på å fortelle litt om henne og høre litt av to sanger.
 Like a Virigin og Frozen. 
Jaja, er i hvertfall ferdig med hele musikk-dritten nå da. 

Bestilte meg tannlege time i dag også, det iser i ei tann når jeg pusser tennene. 
Gjett da, når jeg fikk timen, kl halv 10 på avspaseringsdagen. 
Tror jaggu meg jeg bytter den timen jeg altså. 
Det er vel ingen som står opp halv 10 når du har fri for å gå til tannlegen ?

Er det noen som har musikk tips til meg ? 
Samme hvilken musikk egentlig, bare ikke sånn skrik og vræl musikk. 
Det er liksom ikke helt min greie om dere skjønner: )

Silje Kristin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar