mandag 8. juni 2009

Oppdatering fra torsdag til i dag : )

Hei:) 

På torsdag var klassen på klassetur til Trondheim, det var skikkelig koselig:)
Først var vi på shopping der jeg kjøpte meg klær, og verdens styggeste solbriller, de er gule med svarte flekker på. Lekre:D
Gina Tricot er en fantastisk butikk, det vil jeg jaggu meg si as. Etter noen timer på shopping dro vi på Heimdal og kjørte gokart, spilte bowling og spiste pizza. Gokart skal desidert prøves igjen, det var noe av det morsomste jeg har vært med på. Bowling, det er ikke like morsomt, for det er noe som du liksom må være litt god på for å få strike og sånne kule ting, og jeg har prøvd bowling en gang før torsdag, så jeg har liksom ikke fått noe øvelse. 
Skjønner hva jeg mener eller ? 
Men, turen var helt fantastisk artig:)

                                           
Inger blåser opp sin oppblåsbare 
sau, kjøpt på Kondomeriet

       
Gokart er funfun:D

                                                      
Bowling er også funfun :D

De fine solbrillene mine som var veldig                                                                                                     populære da jeg kom hjem:p  


På fredag hadde vi avspasering, så jeg måtte selvfølgelig til frisøren kl 09.00. Tok bussen til Kristiansund kl 12.10, og har tilbringet helga mi der:) Det var selvfølgelig veldig koselig å være der, og møte mitt skjønne fadderbarn, Irene-Sofie. Det var ikke noe spesielt som skjedde tror jeg, untatt at jeg så en liten måse-unge i parken der. Herremin så søt den var. (Nesten forelsket<3)

     Den svært så nydelige måse-ungen:)
Egentlig, hater jeg måser, spesielt de voksene, de kommer stupende ned på deg når du er sånn ca 100 meter unna redet deres. Vekker meg på sommer-morgenene gjør de også. Da skulle jeg hatt et gevær og vært treffsikker og skutt ned alle på en gang. 

I morgen får jeg vite hva jeg kommer opp i på eksamen, så da blir dety fullt kjør fram til torsdag med forberedelse til det. Så jeg skal prøve å oppdatere når jeg får tid:)


Silje Kristin
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar