torsdag 11. juni 2009

Så glad, såå glad:D

Haai: )

Da er endelig eksamen unnagjort, og sommerferien er bare et lite steinkast unna:) Faktisk på mandag kl 14.30, fordi jeg har avspasert fra tirsdag av. Skal på skolen på mandags kveld for å få Vitnemålet. Aah, det blir så godt med feri nå kjenner jeg! Hva skal du i ferien ?

Eksamen i dag gikk foresten mye bedre enn forventet, trodde jeg fikk 4, max. Jeg fikk 5!!!!:D
For dere som har hatt eksamen, hvordan gikk det med dere ?

I morgen drar jeg sikkert til Kristiansund i gjen, så jeg regenr med at det ikke blir noe blogging i helga. Men dere lesere, gi et tegn på at dere er da. Kommenter liksom, blir så mye morsommere å blogge når jeg får respons på det jeg skriver :)

Tidligere i dag, da jeg lå på sofaen for å se på tv'n, begynte det å lyne og tordne. Noen som vet hva det betyr? At jeg måtte ta ut stikkontakten på tv'n og dermed ikke se tv. Det er serriøst så surt det, det må gå an å tordne når jeg ikke ser på tv eller noe sånt. Argh, HENSYN!!!
Er dere redde når det tordner ?

Min kjære Toshiba laptop tror jeg har tatt kvelden for godt i dag. Den slår seg ikke på:(
Hmm, lurer litt på hvor kvitteringa er kommer jeg (pappa) på.. Pappa har sikkert kontroll over alle kvitteringer og alle andre viktige papirer, siden han blir irritert på meg når jeg ikke vet hvor jeg har den. Det er foresten en dritt-pc, så jeg håper det ikke går an å fixe den, slik at jeg får en ny en i stedet.

Silje Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar