mandag 1. juni 2009

Livet er hæærlig

woow, 2 innlegg på 1 dag. 

Is, data, (rosa) farge på kroppen og RBK kamp på tv'en. 
Og når jeg tenker meg om, så er det jo snart sommerferie:D 
Denne uka her nå, så er det 2 dager på skolen. 
Siden det er hellidag i dag, klasse-tur på torsdag og avspasering på fredag.
 Uka etter det igjen er det muntlig eksamens-tid, men det går forhåpentligvis like bra som det gjorde på prøve-muntlig. 
Så, jeg ser ikke så mørkt på dette her egentlig. 

Så kommer sommerferien som skal benyttes med venner, flytting, soling, 0 bading og parties. Aah, for en sommer dette kommer til å bli, det er jeg skikkelig sikker på :) 
Hva skal dere i sommer?

Jeg var innom Toroborgen.com og kom borti en videosnutt som dere bare må se, herregud hvor jeg lo når jeg så på den.
 Og om dere ikke ler når dere ser den, så tror jeg nesten dere har litt dårlig humor. 
Kommenter om den var bra da :D
(Filmsnuttet er lengre ned, så rull litt nedover for å finne det:) )

Silje Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar