mandag 1. juni 2009

Jeg svir!

Hei:)

Herregud, det er vondt å sove når du er solbrendt på armene.
Ligger en halv-time for å finne en god stilling, og når du endelig finner den rette stillingen så er du så lei av den stillingen så du må begynne å finne ei ny stilling, slik holder du på til du er så lei av å lete etter ei god stilling til du trosser smerten og sovner uansett. 

Øvelseskjøring er seriøst farlig når det er jeg som kjører. 
Egentlig skjemmes jeg litt, jeg holder på å kjøre meg av veien når jeg kjører 60 km/t. 
Men pappa er tøff, så han bryr seg ikke om at jeg nesten kjører meg av veien.

Nå som jeg har begynt på ny blogg, skal jeg prøve å være flinkere til å oppdatere, og ikke minst legge inn bilder når jeg skriver nye innlegg. 
Men dere, kom med forslag om hva jeg kan skrive om, og om det er noe annet jeg kan gjøre. 
Skal også prøve å få til en konkurranse i løpet av sommeren. 
Noen tips til hvilken konkurranse kanskje ?:D

Silje Kristin 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar