torsdag 6. august 2009

Teori er teit

Hei :)

Skrev jeg det at jeg skulle ta teorien på moped i dag, på forrige innlegg ? I hvertfall gjorde jeg det i dag. Greide det gjorde jeg heller ikke-.- Bare spørr lommebokveksa min, det var den det gikk utover : ) Jeg kan ha 5 mulige feil, jeg hadde 7. Jeg sa det til meg selv, fikk jeg 6 feil skulle jeg ikke ta opp prøven, men fikk jeg 7 skulle jeg gjøre det. Men faktisk er jeg ikke sur lengre, hvorfor skal jeg ? Det er jo min egen feil, men har fått lånt meg ei bok med Margrethe nå da. Hun klarte den forresten :D Gratulerer med både lappen på moped og bursdag i dag<3

Har forresten tatt ganske så mange fremkomstmiddel idag. Først kjørte vi bil fra Surnadal til Opdøl, ferje fra Kvanne til Rykkjem, minibuss derrifra til båtgreiern fra Opdøl til Sunndal, Katamaran(båtgreie) fra Opdøl til Sunndal, vi gikk fra Sunndal verk til Rådhuset, og tok stor buss fra Sunndal til Surnadal(+katamaran og ferje). Og ikke minst, tok teorien på moped ; ) Wihey!

At det ble blogging to dager på rad betyr sikkert at jeg ikke blogger på ei stund: )
Så kan jo si det med en gang nå da, skal til Aure sammen med Inger&co fra lørdag til søndag : D
Det blir skøy ;D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar